Sidor

söndag 6 januari 2013

Slut på ledigheten.

Imorgon börjar skolan igen och det kommer bli jobbigt att komma tillbaka in i rutinerna. Det är också en hel del jag lovade mig själv att jag skulle få gjort under jullovet men det har inte blivit så mycket med det så jag kommer ha en hel del att göra nu i stället.
Att jag skulle hinna rida Ihme och Leevi ganska många gånger nu under jullovet hade jag också tänkt men på något sätt hann, orkade och hade jag inte möjlighet till det. Några gånger var jag ändå och red dem och det var verkligen roligt att träffa dem och rida lite runt på planen i snön. Att det var så mycket snö gjorde också att jag inte kunde rida dem så mycket när jag var där men det gjorde egentligen inget.




Med Ibi hann jag göra en hel del och jag är till och med överraskad över hur mycket vi hann med och hur duktig hon har varit. Några problem finns det ju såklart men det får man nog vänta sig när man börjar rida en gammal häst som inte blivit riden tidigare. Det blir förstås mindre tid för henne nu när skolan börjar igen men hon är ett roligt projekt och absolut värd att satsa lite tid på.


I dag var jag och shoppade lite köpte t.ex. smycken och skor till gamlas dans så nu är allt utom frisyren fixad. Eller ett annat problem finns också( jag måste nog öva lite på att gå med skorna jag köpte, speciellt när det ingår hopp i dansen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar