Sidor

fredag 3 augusti 2012

Filmkväll.

I går började jag dagen med att städa och fixa allt i ordning för filmkvällen. Efter att Fanny och Julia hade kommit gick vi till butiken och köpte allt det som vi behövde till vår filmkväll. Det blev förstås chips, popcorn, dricka men också allt som behövs till tortillas. När uppköpen var klara gick vi hem till mig och började steka, skära och lägga upp i skålar. Vi tog allt med oss och satte oss framför tv:n, den här gången såg vi Män som hatar kvinnor. Riktigt bra film, jag kan nog rekommendera den men kanske inte till känsliga tittare. Filmen är inte jätte hemsk men ändå lite hemsk speciellt om man börjar tänka på vad som egentligen händer.
Det blev åtminstone en lyckad kväll enligt mig och jag hoppas att de andra också hade roligt.

1 kommentar: