Sidor

lördag 9 mars 2013

Dålig uppdaterng.


Länge sen sist men det har varit så mycket annat som måste göras att jag inte har hunnit med bloggen men nu skall jag försöka uppdatera den oftare. Dessutom är det här mitt 99onde inlägg så jag tänkte försöka göra nästa inlägg lite speciellt men jag får se om jag hinner och om jag ens kommer på någonting.

Mycket har hänt sen sist, bland annat har Ibsan gjort stora framsteg och vi har nu ridit ut flera gånger med sällskap och det har fungerat hur bra som helst för det mesta. Hon bråkar fortfarande ibland men inte alls lika mycket mera. Det har också blivit ridning av några av de andra hästarna i stallet, islandshästen Jarru och finska hästen Tomu de gånger ingen annan kommit. Ihme och Leevi har jag inte hunnit vara så mycket med men efter att jag har fått mitt körkort skall det väl bli lättare att slippa dit och när snön har smält går det också bättre att börja rida dem igen.
Jag har gamlas dans avklarad och efter många om och men gick det riktigt bra. Om jag hade många hårnålar efter att vi hade provat frisyren men det var ingenting mot vad jag hade när det verkligen gällde, hela 160st tror jag att det var.
Jag har också körkortet nästan klart bara uppkörningen kvar.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar