Sidor

söndag 2 juni 2013

Sommarlov.

I dag är det första sommarlovs dagen och jag har inte stigit upp ur sängen ännu. Jag har inte så mycket planer för sommaren det enda som jag vet är att jag skall till stallet så mycket som jag hinner. Så klart skall jag också jobba den här sommaren men jag börjar först om två veckor.
Mycket har hänt sedan jag senast uppdaterade bloggen. Det som är viktigast för mig är kanske att Ibi har gjort stora framsteg och går nu att rida ut på hur bra som helst åtminstone när vi har sällskap. Jag har haft super roligt med henne den senaste tiden, det är till stor del tack vare de andra som rider i stallet. Vi har t.ex. varit och simmat med hästarna och jag kan nästan inte förstå att Ibi som är världens största fegis vågade sig i. 
Videon innehåller nya clip med mig och Ibi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar