Sidor

lördag 3 november 2012

Länge sen sist.

Har inte hunnit/orkat skriva någonting här på bloggen på länge och det har hunnit hända mycket sen jag senast bloggade. Jag har varit på min första riktiga fest, det var förra helgen. Festen som jag var på var en halloween fest som vår klass ordnade synd bara att det inte riktigt blev någon halloween stämning när det snöade och marken var täckt med snö.
Jag var också till stallet under den helgen och red med hästarna. I var jag också till stallet och red med båda hästarna men det märks att jag inte har varit där så mycket på senaste tiden. Det märks inte så mycket på Leevi men Ihme är riktigt jobbig att rida han vägrar gå ut i skogen och på planen fungerar det inte heller eftersom det är så vått där att det typ inte går att rida där alls. Jag får helt enkelt jobba hårdare med att få det att funka med honom.
I går blev jag hos en kompis efter skolan och såg på film, spelade monopol, åt allt möjligt gott och bara pratade. Jag blev övernatt så det blev inte så många timmars sömn men roligt hade jag, jag vet inte när jag senast hade så roligt.


















Gamla bilder på hästarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar