Sidor

tisdag 13 november 2012

Måndag.

Efter en extra kort dag i skolan(jag var hemma lite efter två) så körde jag till stallet med pappa. Jag blev i stallet ungefär två timmar och red och ryktade hästarna. Ihme var riktigt duktig när jag bestämde mig för att det fick räcka med hans fånerier som han har hållit på med den senaste tiden. Det var verkligen skönt att få fara till stallet och rida lite det har blivit så sällan på senaste tiden men nu skall jag också börja fara till gamla stallet där jag hade min häst tidigare. Ihme och Leevi är fortfarande prioriterade så om jag har tid och pappa hinner köra mig så kommer jag att vara med dem men sådana gånger som jag har tid men som pappa inte kan köra mig så kan jag fara till det andra stallet. Vi får väl se hur det går men jag tänkte att det kan vara bra att ha att göra med lite andra hästar ibland också så att man fortsätter att utvecklas i sitt sätt att vara med hästar och förstå dem.





Gamla bilder på Ihme med telefon kvalitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar