Sidor

tisdag 6 november 2012

Trött.

Jag är helt otroligt trött och orkar inte riktigt koncentrera mig på allt det som jag borde göra, vilket inte är så bra eftersom vi har biologiprov på torsdag och jag inte har börjat läsa ännu. Jag hade också tänkt fara till stallet i dag men det skulle ha blivit så sent så jag fick skippa det.
I går var jag till Åbo och shoppade, det blev bl.a. ny vinterrock, smink och en tröja. Jag kom på medan jag gick där och shoppade att jag har börjat bry mig mycket mera om vad jag har på mig och vad jag har för smink, det var typ först när jag började gymnasiet som jag började sminka mig alla dagar men då orkade jag inte fortsätta så länge. Men nu har jag börjat igen och jag har faktiskt börjat köpa smink åt mig själv, det sminket som jag hade tidigare var mest sånt som jag har fått av andra.
På söndagen var jag och övningskörde i Eknäs, det gick ganska bra men det var nog tur att det inte var så mycket trafik där för jag var nog lite av en trafikfara men övning ger väl färdighet så kanske till och med jag kan lära mig att köra tillräckligt bra för att klara körprovet men som tur är är det ännu lite tid dit.




Några gamla bilder som jag hittade, kommer kanske fler en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar