Sidor

torsdag 31 maj 2012

Förlåt!

Det var ganska länge sedan jag uppdaterade sist, har flera gånger tänkt att i dag skall jag blogga men det har bara inte blivit av. Känner sig lite slö när det enda man fått gjort de senaste dagarna är man har legat på soffan och sett på tv. Så jag har inte någon bra orsak till varför jag inte bloggat men skall försöka skärpa mig lite.
Den här dagen var i alla fall lyckad, Julia kom med mig till stallet. Hon fick hjälpa till med små saker, prova rida och förstås fick hon också fota mig och hästarna. Det blev inte någon liten mängd foton utan ca 1300 stycken så det har nog blivit att gallra lite bland dem och jag tänkte visa några av dem, tänkte till och med bjuda på några roliga där jag kanske inte ser helt normal ut men, men...



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar