Sidor

tisdag 1 maj 2012

Inget seciellt.

Jag har egentligen inget att skriva om i går var jag med familjen och träffade lite släktingar. Jag har inte varit med på så mycket sånt med tanke på allt jag var tvungen att göra varje dag tidigare.
I dag var jag till stallet, red korta dressyr pass med båda hästarna. Lite spännande var det eftersom det var första gången jag red Leevi utan att någon var med och hjälpte till. Leevi är en sån ängel att rida så nu är det upp till mig att försöka komma i håg allt jag lärt mig om dressyr och testa få honom att göra lite mera invecklade saker för han kan nog(det är jag som inte kan). Ihme var också ganska snäll men han får alltid sina egna funderingar ibland och drar i väg åt något helt annat håll en dit jag är på väg. Men jag tycker ändå lika mycket om båda och de betyder mer för mig än jag kan förklara med ord. Utan dem och Nappe vet jag inte om jag skulle leva i dag.



5 kommentarer:

  1. Åh haha jag älskar den där sista bilden! :)
    Och btw så ha nog int din kommentar kommi :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Jag får ta och göra ett nytt försök då.

      Radera
  2. Sv; Tack själv :)

    SvaraRadera
  3. Hej du, i vilket program/hemsida ha du gjort din header? :))

    SvaraRadera