Sidor

söndag 13 maj 2012

Ganska bra dag.

I dag var det en ganska bra dag, började med en sväng till stallet. Det var helt UNDERBART, red båda hästarna på planen i alla tre gångarter. Att galoppera är så roligt och fast det inte hela tiden funkar perfekt så är det vissa stunder faktiskt med båda hästarna som det känns helt rätt. Det har inte känts så här roligt att rida på länge. Helt enkelt UNDERBART.
Båda hästarna blev svettiga, Ihme bara lite men Leevi var genom svettig så det blev täcke på en stund för dem och sedan ut i hagen. Jag mockade boxarna och fyllde vatten åt hästarna efter att jag släppt ut dem i hagen. Efter allt jobb var det skönt att stå och mysa en stund med Leevi i hagen och han tyckte också att det var skönt men sedan var jag tvungen att fara hem och han blev nog lite besviken när jag for. Han stod och såg länge efter mig. Tur att jag förhoppningsvis slipper dit snart igen.
Var också ute en stund med hundarna här kommer lite bilder.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar