Sidor

fredag 11 maj 2012

Så mycket att göra och så lite tid.

Förlåt att jag inte har uppdaterat bloggen på länge men det har varit så mycket med skolan just nu så jag har varken haft tid eller orkat. Jag har hunnit med en hel del sen senast skrivit en massa skolarbeten, varit i skolan och förstås varit i stallet tyvärr börjar det snart vara en vecka sen jag var dit senast och jag hinner inte dit i morgon heller. Åtminstone har det varit helt underbart att ha kommit i gång och rida i gen och senast jag var till stallet galopperade jag med båda hästarna, det var så roligt hade nästan glömt bort hur roligt det kan var. Nu måste jag börja söka mig till sängs skall stiga upp någorlunda tidigt och fara till en av mina gamla klasskompisar skall bli kiva att träffa henne igen, det var länge sen sist. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar