Sidor

onsdag 3 oktober 2012

Bilskoleteorin avklarad.

I dag hade jag sista teorin till körkortet, nu är det bara körlektioner kvar och så måste jag lära mig var allt finns i bilen. Före jag kan fara och ens försöka ta kortet måste jag ju också förstås ha fyllt 18 så jag har gott om tid att öva ännu. Nu har jag suttit en stund och övat på matteprovet som jag skall skriva om imorgon, jag tror inte att jag kommer få super bra resultat men förhoppningsvis bättre än vad jag hade förra gången. Det känns åtminstone skönt att veta att oavsett vad jag får i det här provet så kommer jag ändå att få godkänt i kursen. Efter provet så borde jag bara ha ett engelska arbete kvar att göra före jag har klarat perioden.
På fredagen är det sista dagen i perioden och jag skall fira med filmkväll med några kompisar, det kommer bli roligt och på helgen blir det säkert stallet lite beroende på hur pappa jobbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar