Sidor

måndag 1 oktober 2012

My promise.

Har varit hemma från skolan i dag men som jag skrev i mitt förra inlägg skulle jag inte alls ha tid att vara hemma från skolan så skall försöka släpa mig dit i morgon. Jag har åtminstone fått någonting vettigt gjort, jag har skrivit ungefär halva mitt engelska arbete och så har jag gjort en till video med klippen på mig och Ihme. Det senare kanske inte är så vettigt när jag borde ha fått mer gjort på arbetet och så borde jag ha övat på prov.
Jag blev helt nöjd med videon som blev svartvit den här gången. Videon innehåller två olika dikter som jag hittade på en nätet men jag kommer inte i håg exakt varifrån det var jag tog dem. Jag satt också helt super länge och funderade på vad jag skulle ha för låt till videon och jag är inte helt nöjd med valet men var tvungen att ta någonting till sist eftersom jag ville ha den klar i dag.
Så här kommer den nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar