Sidor

torsdag 22 mars 2012

Äntligen!

I dag slapp jag till stallet igen det kändes som om det var hur länge som helst sedan jag var där förra gången fast  det var i lördags jag var där sist. Det var så skönt att mocka och bara vara med Ihme, okej jag vet att jag inte är helt normal som tycker om att mocka men det är så avslappnande speciellt när man är ensam, man hinner tänka. Synd bara att jag skulle på bio i dag och hade brott för snön hade smält och var inte så isig mera så det skulle ha gått att fara och rida men jag hann inte. Egentligen är mockningen och ridningen som terapi för mig jag mår mycket bättre når jag har fått göra det. Att jag inte har fått göra det under vintern är antagligen en stor orsak till att jag har mått ganska dåligt. Nu är det i alla fall skönt att jag får börja på nytt, jag behöver Ihme för att komma över vissa saker som har hänt i mitt liv och jag tror att Ihme behöver mig av samma orsak.
Förresten är psykologi provet avklarat nu så provperioden börjar närma sig sitt slut. Nästa vecka har vi ännu historie- och ryskaprov, vi skall väl också ha fysikprov del två men jag vet inte när.
 Här kommer några bilder på Ihme och mig:







Bilderna är från första gången jag var och red Ihme det var antagligen någon gång i januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar