Sidor

söndag 18 mars 2012

Lugn dag.

Det blev en lugn dag i dag, jag tittade på några avsnitt av Bones, läste lite i Brott och straff som jag försöker få färdig så snabbt som möjligt. Det som är lite jobbigt med Brott och straff är att den är ganska jobbig att läsa och dessutom en tjock bok, det är inte så trevligt med tanke på att den skall vara läst före vi far till Ryssland. En andra orsak till varför det inte är så trevligt är att jag igår fick hem mina böcker som jag hade beställt före jag visste att vi skulle läsa den. Jag längtar verkligen tills jag får börja läsa War horse som är den ena av böckerna jag beställde. Den har nyligen kommit ut på bio och den verkar passa mig men jag vill inte se den på bio eftersom jag garanterat skulle gråta mig genom nästan hela filmen.
Jag har faktiskt inte legat inne riktigt hela dagen utan har varit ut och gå med hundarna, jag var till och med  så aktiv att jag tog en hund åt gången vilket är mycket roligare eftersom hundarna då inte drar i kopplet(åtminstone inte om man har godis med sig). Det skulle också ha varit roligt att fara till stallet och hälsa på hästarna men när jag inte fick skjuts så ändrade jag på planen för dagen. Jag ska nog börja cykla dit men väntar tills all is är borta och det är riktigt fint väder(det är ändå ca 10km dit).
Bilderna har egentligen ingenting att göra med min dag men jag råkade hitta lite roliga bilder så här är de:

Vänta lite!
Inte är det väl någon som ser mig med den här? Ingen här.
 Bra då kan jag fortsätta sova.
Ludde är lite ledsen över att hans julklapp gick sönder så snabbt(redan på julafton)
Det är jag som är kungen i det här huset.
Man måste se till att tassarna är rena också.
Jag visste inte att det var så här mycket snö här.

Vad är det som luktar här?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar