Sidor

lördag 31 mars 2012

Förlåt

Jag har haft så mycket att göra att jag bara inte har hunnit uppdatera bloggen. Vi har haft en massa prov men nu är det bara ett litet fysikprov kvar som mera liknar ett förhör än ett prov. Jag är faktiskt ganska nöjd med hur proven den här perioden har gått fast jag inte alls har läst så mycket till dem som jag hade tänkt.
Åtminstone blev det en bra avslutning på veckan med filmkväll med Fanny och Julia. Det blev bakning med Fanny före Julia kom, sen fixade jag deras naglar och efter det blev det film. Vi åt förstås också av kakan som vi hade bakat, riktigt god var den(hallon och vitchoklad). Fanny och Julia har också skrivit om kvällen, Julia har dessutom fina bilder från kvällen så ni kan ju kolla deras bloggar.
I dag cyklade jag till stallet det var lite kallt men det gick ändå bra. När jag var framme gav jag mat åt hästarna och stod och såg på hönorna medan Ihme åt. Efter att ha ryktat honom ordentligt for vi på en liten ridtur, jag ryktade också Leevi och tog en liten promenad med honom. Jag mockade boxarna och körde in hö efter att jag hade satt ut hästarna. När jag var färdig med allt var krafterna slut så pappa fick komma efter mig.
Resten av dagen har mest gått åt till att se på film men jag har också bakat fick inspiration att baka efter att jag och Fanny gjorde det.
Här kommer lite bilder so jag har tagit, de på Kajsa beskriver ganska bra hur jag känner mig just nu.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar