Sidor

tisdag 20 mars 2012

Prov, prov och mera prov.

I dag hade vi matte prov, hoppas det gick bra. Jag måste också börja läsa på mitt nästa prov som är psykologi, det är redan på torsdagen. Det är alltså provperiod nu och det betyder också att nästa period börjar snart. Det är skönt men också jobbigt i alla fall när man tänker på att man tycker att man har mycket att göra nu men nästa period har ännu jag mera lektioner och ännu mera jobbiga ämnen. Men man måste försöka hitta åtminstone någonting positivt och den här gången är det ju att det är den sista perioden det här läsåret som börjar nu småningom. Jag har några prov kvar förutom psykologiprovet och det är hissa, ryska och halva fysikprovet.
Det var faktiskt lite annorlunda i dag att skriva matteprovet eftersom jag satt en del av tiden och skrev set i lärarrummet och sedan kom en lärare och hämtade mig och jag fick gå med de andra och skriva resten. Det var för att jag var tvungen att sluta tidigare för att fara till skolläkaren som jag också fick börja tidigare så att jag skulle ha ungefär lika mycket tid som de andra.
 På håltimmen passade jag på att göra ryska läxan men den var jobbig och lite svår så jag hann inte få den färdig. Vi var extra länge i skola på grund av att vi nästa vecka får ha ledigt en av ryska lektionerna.
Men nu måste jag nog börja läsa på provet.

En annan av mina nageldesigner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar