Sidor

söndag 18 mars 2012

Första inlägget!

Eftersom det här är mitt första inlägg tänkt jag berätta varför min blogg blogg heter som den gör och berätta lite om mig. Jag hade ingen aning om vad min blogg skulle heta så jag bestämde mig helt enkelt för att ta min nuvarande sköthästs namn och översätta det till svenska, han heter alltså Metsän Ihme.
Jag är en tonåring som älskar djur och skulle antagligen dö om jag skulle bli tvungen att leva utan dem. Min största hobby har länge varit hästar men efter att jag började i gymnasiet räckte tiden och orken inte till och jag blev tvungen att ta ett svårt beslut. Jag har fortfarande hästar som hobby men istället för alla dagar bara ungefär tre dagar i veckan. Vi har tre katter och två hundar hemma.
 Den här bloggen kommer att handla om mitt liv, mina djur, min sköthäst och lite annat som jag gör som t.ex. målar mina naglar(har blivit viktigt för mig på senaste tiden).

"Ludde"
"Kajsa"
"Skrållan"
"Misse"
"Skrållan"
"Ludde"
"Nappe"
"Kajsa"
"Leevi"
"Ihme"
"Ihme"
  
"Nappe"
Som ni kanske märker är ett av mina intressen att fotografera och helst djur så här ser ni mina djur och mina sköthästar. Det blev kanske lite för många blider men det var svårt att bestämma vilka jag skulle välja och det skulle ha funnits hundra till men jag kommer säkert att lägga in bilder en annan gång igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar