Sidor

måndag 19 mars 2012

Måndag!

Måndagar är alltid jobbiga man är trött för att man under helgen vant sig vid att få sova lite längre och vakna när man vill och sen kommer måndagen och man måste stiga upp i sån tid att man hinner i tid till bussen, missar man bussen kommer man försent till skolan.
Det har ändå varit en ganska bra dag idag först en timme fysik och sedan en håltimme som jag egentligen skulle utnyttja till att läsa i Brott och straff men det slutade med att jag tittade på djurbebisar med Fanny och vi höll nästan på att dö eftersom de var så söta. Efter det var det dags för mat och efter matrasten blev det historia och sista lektionen var det matte som tur var behövde vi inte ha lång lektion fast det var lektionen före provet och det var nog bra för jag hade nog inte orkat sitta där och höra på så länge.
När vi hade slutat kom en klasskompis hem till mig vi åt lite och övade på matteprovet  men mest blev det nog bara prat men skulle hon inte ha kommit skulle jag antagligen ha läst ännu mindre. Jag skall ännu försöka läsa lite mera och borde egentligen göra ryska läxan men jag tror jag satsar på att göra den på håltimmen i morgon.
Jag tänkte att jag kan ta och lägga in lite bilder på några av mina nagel designer som jag har gjort så här kommer de:
Lite vriden hand men det är naglarna man skall se på.
Mammas konaglar som jag gjorde.

Alla hjärtans dag inspirerade.
Lite barnsliga men så söta och roliga.
Mina nagel designer är inte alltid helt mina egna idéer utan jag kan ha fått idén från t.ex. en youtube video eller någonting sånt men jag ändrar ofta åtminstone lite på den.  Jag tycker själv att det är roligare att läsa bloggar som har bilder så jag skall försöka att lägga in bilder i alla mina inlägg också fast bilderna inte har så mycket med inlägget att göra.

3 kommentarer:

  1. Alltså ja älskar domdär sista! :D
    Tänkte förresten om du vill ha fler besökare till din blogg, och/eller själv hitta nya bloggar så kan du gå in här:
    http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=ju1i4
    och registrera dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste ta och laga dina naglar också någon dag om du vill.
      Och tack för tipset.

      Radera
    2. Joo de måst du :D

      Radera