Sidor

söndag 29 april 2012

Skön dag.

Det var så roligt att gå ut och gå med Nappe när jag kunde gå med honom lös nästan hela vägen. Vi passade också på att träna agility och Nappe tyckte att det var roligt men det börjar nog märkas att han har blivit lite äldre och klarar inte av allt han kunde göra tidigare.
Jag var också till stallet idag, det blev en skogstur med Ihme och lite longering och sedan lite dressyrträning med Leevi. Det var så roligt att rida en så väl skolad häst som Leevi, han lyder för det mesta minsta vink och det är lite svårt för mig när jag blivit van med hästar som inte är så väl skolade och behöver stora hjälper för att de ens skall fundera på att göra det man begär av dem. Leevi hade lite överlopps energi så när jag longerade honom blev det lite hopp och skutt men han var för det mesta snäll.
Här kommer lite bilder från i dag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar