Sidor

söndag 16 september 2012

Första körlektionen.

I dag hade jag min första körlektion med pappa, det gick riktigt bra med tanke på att jag aldrig ens har startat en bil tidigare. Vissa saker med att köra var lättare än jag trodde medan andra var mycket svårare än vad jag trott t.ex. var gaspedalen helt sjukt känslig. Jag körde bara runt en stund på en öppen plats och övade på att svänga, stanna och komma i väg igen efter att ha stannat.
Det kommer nog att behövas några lektioner till innan jag är färdig att ge mig ut i trafiken.
Både på lördagen och igår var jag till stallet och red med hästarna, på lördagen var jag en sväng i skogen med Ihme men i dag höll vi oss på ridplanen och med Leevi var jag båda dagarna på ridplanen. Nästa helg skall jag antagligen sköta hästarna från fredag till söndag själv men det är ju inte så mycket besvär med två hästar åtminstone inte med Ihme och Leevi.
Tyvärr har jag inte några nya bilder just nu men här kommer några gamla på Ihme och Leevi.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar