Sidor

lördag 29 september 2012

Inte nu!!!!

Håller på att bli sjuk, typ sämsta tiden just nu men kanske just därför jag blir det just nu. Har engelska arbete som måste bli färdigt i helgen, ett föredrag jag skall hålla ett föredrag på måndagen, biologi prov på onsdagen, matematik prov på torsdagen, någon dag under veckan skall jag hålla engelska föredrag och tisdag och onsdag har jag bilskola. Har faktiskt varit duktig och skrivit min filosofi uppsats färdig i dag.
Förutom att skriva uppsats har jag också kört till stallet, ridit Ihme och Leevi och kört tillbaka hem. Leevi var sig själv nu igen så det kändes väldigt skönt. Jag fick en hel del tack för att jag hade sköt stallet förra helgen så det kändes också skönt.
I går var jag och övningskörde, jag fick öva på bl.a korsningar.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar