Sidor

torsdag 27 september 2012

Fy på mig.

Har nu legat hela dagen utan att få någonting gjort fast jag borde ha läst på provet som vi har i morgon och dessutom skulle jag ha haft hur många arbeten som helst att jobba med men NEJ här ligger jag och gör ingenting. Eller ingenting och ingenting har kollat lite på tatueringar, jag skulle så gärna vilja ha en av min häst Ossi som ja hade tidigare liksom för att föreviga minnet av honom för han betydde verkligen allt för mig. Jag har inte pratat med mamma och pappa om det här och det skulle säkert bli ganska dyrt så det kan mycket bra hända att det aldrig blir av dessutom vet jag inte var jag skulle vilja ha den om jag skulle ta den.
Andra saker jag har gjort i dag som jag kanske inte borde ha gjort är att jag beställde ett schabrak och benlindor till Ihme men de var bara så fina, de är ganska klargröna och borde matcha varandra. Jag bestämde mig också under helgen att jag skulle börja leva ett hälsosammare liv och det gick faktiskt ganska bra enda fram tills i dag då jag var och köpte en chokladplatta som jag förstås åt upp så jag klarade det inte så värst länge. Det blir att ta nya tag nästa vecka och under helgen måste jag verkligen arbeta på mina arbeten.

Bild på det som jag har beställt åt Ihme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar