Sidor

lördag 1 september 2012

Jobbig vecka.

Det blev en jobbig men rolig vecka medan ryssarna var här och efter att de hade farit hem hade jag bilskolan efter skolan så det var en massa som skulle göras. I går var jag så trött och hade huvudvärk så jag blev hemma från skolan och nu under helgen måste jag ta igen det skolarbete som jag inte hunnit med medan jag hade besök.
Besöket var lyckat och fast jag tidigare funderat på om jag skall fara med nästa gång vi far till Ryssland blev det självklart under veckan att jag absolut måste dit så fort jag får chansen. Det verkade också som om Sonja hade roligt medan hon var här och hon ville komma på nytt nästa år om hon har möjlighet.
I dag var jag till stallet och red en sväng med Ihme trots det dåliga vädret. Hästarna verkade glada att se mig eller så var det bara äpplena och hästgodiset jag bakade igår som de blev glada av. Leevi mådde mycket bättre än vad han gjorde senast jag var där så det kändes skönt att han håller på att bli bättre till sist, får han bara vila några veckor till så borde han var vara återställd.
Jag har en hel del bilder jag tänker visa er men jag har inte satt in dem i datorn ännu men ni får se dem så fort jag hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar