Sidor

fredag 1 juni 2012

Känner sig duktig.

Efter en kort skoldag och en timmes väntan på bussen var det skönt att komma hem och lägga sig på soffan. Jag tror att jag till och med sov en stund, riktigt skönt fast jag inte sover så ofta under dagen. Nå det var ju inte så duktigt men efter det kände jag mig pigg. Därför bestämde jag mig för att ta en cykeltur och den blev faktiskt ganska lång och som om det inte skulle vara tillräckligt tog jag också en liten joggingtur. Det märks nog att man har både dålig kondis och astma, ingen bra kombination. Som tur är så är jag helt otroligt envis så bestämmer jag mig för att motionera och kommer i väg så slutar jag inte så fort det blir lite jobbigt utan pressar mig själv lite till.



Våra gäster som var och hälsade på för en tid sen, ganska söta enligt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar