Sidor

måndag 11 juni 2012

Måndag igen.

I går var jag en sväng till stallet och red båda hästarna, försökte tänka på alla tipsen som jag fick på fredagen men det var inte helt lätt. Det var ganska soligt och varmt och efter ridturerna var hästarna genom svettiga, Leevi kanske lite värre än Ihme. Men man kan inte riktigt jämföra dem eftersom Leevi blir svettig direkt medan det krävs lite mera för att få Ihme att svettas. Jag hade åtminstone roligt och jag hoppas att hästarna inte tycker att jag är allt för jobbig.
I dag blev det först jobb och sedan tog jag en sväng till stallet där jag brukade vara tidigare. Det var nog helt roligt att vara där en liten stund men jag skulle aldrig byta tillbaka. Jag for dit för att fota åt en av flickorna som har en sköthäst där. Många av fotografierna blev helt lyckade men jag har inte hunnit gå i genom dem ännu, jag tror dessutom inte att jag sätter ut några av dem hit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar