Sidor

fredag 20 april 2012

Det närmar sig.

Ligger och har en sista myskväll med Nappe före jag far i väg. Det börjar nog bli ganska så nervöst eller börjar och börjar det har nog varit det några dagar redan. Nästan allt är packat och klart det är bara att packa ner matsäcken i morgon före jag far, det blir tidig väckning eftersom vi måste starta hemifrån ungefär 7 för att säkert hinna till bussen i tid och sedan väntar en ca 10 timmar lång bussresa. Jag kommer att lämna datorn hemma och även om jag skulle ha den med så skulle jag inte ha tillgång till internet så jag kommer inte att uppdatera bloggen medan jag är borta. Det känns faktiskt lite konstigt att det är redan i morgon som vi far, har nog inte riktigt fattat det. Allt kommer säkert att gå bra och det största problemet är att jag kommer att sakna alla våra djur helt enormt mycket. Tur att de har varit med mig hela kvällen just nu har Nappe lämnat mig men Kajsa har krupit ner med mig sängen. Man märker också att Nappe vet att jag är på väg bort för han går inte långt bort från mig, han vet att varje gång jag packar väskorna så försvinner jag några dagar och eftersom vi nästan alltid är tillsammans annars så saknar vi alltid varandra när jag är borta någonstans. Eller jag tror åtminstone att han saknar mig men det kan ju hända att han bara tycker att det är skönt att slippa mig en tid man vet ju aldrig. Nu skall jag gå och sova så att jag orkat stiga upp i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar