Sidor

tisdag 3 april 2012

Håltimme.

Sitter i skolan på håltimme och hör på musik, jag var just till butiken(igen) med en klasskompis och före det var jag och hämtade mina böcker till nästa period och till butiken. Jag kan dessutom säga att provet jag skrev att gick dåligt faktiskt gick riktigt bra, ett annat prov jag hade trott hade gått bra hade gått mycket sämre än jag trott men inte var det precis dåligt heller och det var ju mitt fel att jag inte hade läst tillräckligt mycket.
Jag har lång dag i dag får sitta i skolan till halv fem, efter håltimmen blir det kemi och sedan ryska. På kemin skall vi göra något experiment och på ryskan får vi ut proven. Men vi får säkert en massa läxor att göra i ryskan till hösten eftersom det är sista lektionen det här läsåret och sen finns det säkert saker vi måste göra före vi far till Ryssland. Vi har ju redan Brott och straff som måste läsas men jag har varken hunnit eller orkat men jag måste försöka läsa åtminstone första boken färdig under påsken.


Ord kan inte förklara hur mycket du betyder för mig, du gör mitt liv värt att leva , gör att jag glömmer de hemska saker jag varit med om och du får mig att tro att livet kan bli bra igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar