Sidor

måndag 16 april 2012

Nästan frisk.

Nu börjar jag känna mig lite bättre men jag tror att jag blir hemma och vila i morgon ännu, sen måste jag nog börja fara till skolan oavsett om jag är frisk eller inte. Det är alltid jobbigt att vara borta från skolan eftersom man blir jätte mycket efter och har massor som måste göras.
Alltså jag saknar Ihme och Leevi nu redan och det är jätte länge tills jag slipper och träffa dem nästa gång. Nå jag får ju ändå träffa dem nästan hur mycket som helst sen när jag kommer hem tillbaka. Jag har fått helt massor med inspiration att redigera mina häst bilder och skriva in dikter, citat och ordspråk på dem, det märkte ni säkert i går och här kommer några till.




Jag vet att bilden bakom rubriken är alltför stor men jag orkar inte bry mig just nu och jag tycker om den så den får vara där.

2 kommentarer: