Sidor

måndag 2 april 2012

Nu är proven slut för den här gången.

I dag skrev jag sista provet gick inte så bra men inget man kan göra åt det nu mera. Det skall också bli skönt när perioden slutar, sista dagen i morgon synd bara att nästa period börjar direkt. Enligt läsordningen kommer jag dessutom att sitta i skolan nästan hela tiden nästa period, tur att vissa ämnen jag har är slöare än andra.  T.ex. har vi musik och konst jag tycker inte om de ämnena men det är ju skönt att få lite paus från ämnen som finska, matte och sånt.
När jag kom hem såg jag på tv en stund och sedan blev det att spela backpacker 3 helt okej faktiskt och man kan lära sig en hel del men frågorna kan ibland vara lite svåra och då spelade jag på junior nivå. Sen gjorde jag inget mera under dagen eller jo jag städade lite i rummet men inte speciellt mycket.
Goda nyheter är att jag har fått sommarjobb jag var jätte rädd att jag inte skulle få något men jag hade tur och fick jobb i fabriken i Dalsbruk. Arbetstiderna passar mig eftersom jag tror att man börjar sex på morgonen och slutar två så man har hela resten av dagen på sig att göra vad man vill och dessutom jobbar jag två månader så jag jobbar nästan hela sommaren. Så nu är sommaren räddad och resten av året också för jag behöver verkligen pengarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar