Sidor

måndag 9 april 2012

Sista dagen påsklov.

I dag var jag till stallet, suprice. Nå jag var inte där så länge men jag mockade boxarna, ryktade hästarna och gick ut och gå med dem, en åt gången förstås. Det var så kiva att jag hade möjlighet att vara så mycket i stallet nu under påsken men nu börjar vardagslivet igen.
Jag hade ju också bestämt att jag skulle läsa ena delen av Brott och straff men det blev inte riktigt så men jag har nog läst i den bara inte tillräckligt mycket. Nå ännu har jag lite tid på mig så nu måste jag skärpa mig.
Det var också teater föreställning i dag som jag var och såg på, det var bruksteatern som hade föreställning, riktigt bra lönar sig att se den om man har möjlighet.
Nu skall jag äta lite och sedan försöka läsa lite. 
Ihme tycker att han har fått stå alltför länge i stallgången och protesterar lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar