Sidor

lördag 14 april 2012

Sjuk.

Jag har blivit sjuk, inte speciellt trevligt men förhoppningsvis hinner jag bli frisk tills jag skall till Ryssland. Det är faktiskt nästa vecka lördag som jag startar dit, skall bli spännande men har ännu en hel del saker som måste fixas före jag kan fara i väg.
Helgen program blev lite ändrat jag hade mycket roligt jag skulle göra men hår fått ligga på soffan och försökt få i mig så mycket vitaminer som möjligt för att försöka bli frisk, det har fungerat ganska bra men det är nog en bit kvar ännu tills jag är frisk. Att jag blev sjuk nu betyder också att jag inte kan fara och träffa Ihme före jag far i väg,  det kommer att bli lite jobbigt att inte få träffa honom på mer än två veckor. Men det är viktigare att jag är frisk på resan för det kan nog bli jobbigt också fast man är frisk och är man sjuk är det inte säkert att man orkar med allt.
Nu skall jag gå och sova, godnatt.

2 kommentarer: