Sidor

söndag 8 april 2012

Full fart.

I dag var jag till stallet igen, jag tog en ridtur på planen med Ihme och han var ganska duktig och gjorde nästan allt jag begärde av honom. Det var roligt att rida med honom tidigare och det blir bara roligare och roligare att rida honom när han börjar lita på mig och förstå att han inte kommer undan utan måste göra det jag begär.
Jag var också upp på Leevi i dag medan han blev logerad, det gick riktigt bra. Han försökte nog bråka lite men jag satt kvar fastän jag var utan sadel och träns, det är bra med hästar med mycket man.
När jag var klar i stallet cyklade jag hem och passade på att hämta en tyg bit som jag hade lämnat kvar i gamla stallet, jag tänkte att jag kunde sy någonting av den. Jag har fått lite inspiration att sy någonting vet inte vad ännu men det får jag väl komma på sedan.
Passade också på att fota hästarna är själv ganska nöjd med resultatet så här kommer några av bilderna:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar