Sidor

onsdag 18 april 2012

Skolan.

Var första dagen tillbaka i skola i dag efter att jag var sjuk, det var helt okej. Jag hade missat ganska mycket t.ex. skall ett konst arbete vara inne och det är inte så trevligt när man inte har fått hör någonting om det före i dag men det skall väll gå att fixa i alla fall. De hade också gått mycket framåt i matten men det verkade inte så svårt och vissa ämnen har jag ännu inte hunnit kolla. Jag kan också säga att jag inte har någon chans att hinna läsa Brott och straff färdigt före vi far men har åtminstone läst liiiite över halva.
Ha också börjat packa till resan men vet inte riktigt vad jag skall ha med, skulle jag packa allt jag jag vill ha med så får jag nog ta många kappsäckar och det är kanske lite onödigt. Men nu skall jag gära mina läxor och packa lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar